Strategii de optimizare a cuvintelor cheie
Cuprins articol: Ok, vă permite să aruncaţi o privire la modul în care putem optimiza campania AdWords prin >
simpla crearea unei liste de cuvinte cheie mai bine direcţionate. Prin aceasta nu se poate reduce doar suma pe care o petrece, dar, de asemenea, creşte rata de conversie. Deci, Sa incepem. Strategii de optimizare pentru cuvinte cheie: Una dintre cele mai mari greseli pe care utilizatorul se face prin crearea unei liste de cuvinte cheie irelevante. Lista de cuvinte cheie este acela de a largă pentru produsul sau serviciul pe care acestea sunt de promovare, de exemplu – „câine” este un termen foarte lipsit de relevanţă, şi pot să vă aducă vizitatori care sunt în căutarea pentru nimic legat cu câini. Cum ar fi – Dog de mers pe jos – Tricks Dog – Dog Food. Acest lucru este atât de bani în cazul în care mulţi oameni talie, acestea sunt de plată pentru vizitatori de a veni la site-ul acolo, care nu va avea nici un interes in cumpararea de la ei. Să vă spun Inele de vânzare de câine, în cazul în care acesta este cazul, apoi de cerere de oferte de pe gulere câine fraza, va trebui apoi a crescut Strategii de optimizare dvs. pentru lista de cuvinte cheie. , care practic face anunţul dvs. mai relevante pentru utilizatori termen de căutare. Acum, pentru a obţine chiar şi mai bine orientate şi optimizate ce-ar vrea să înceapă de cerere de oferte privind fraze, cum ar fi – Cumpara gulere de câine – >
gulere câine ieftine – Inele Dog de vanzare – gulere Dog Marea Britanie. şi aşa mai departe. Lista de mai direcţionate dvs. de cuvinte cheie, conversii dvs. de mare. Cu toate acestea, acest lucru a lovit în mod normal, mai puţin pe zi, în calitate de clienţi dvs. numai de direcţionare, nu vizitatori. Singular şi plural: Un alt truc de mare este de a construi în lista dvs. de cuvinte cheie, este de a adăuga versiunea singular şi plural ale cuvintelor dvs. cheie. Deci, mulţi oameni lipsesc pe toate din acest trafic, doar pentru că nu ştiu despre această tehnică simplă. De exemplu – Ebook, eBooks. Cuvinte cheie Misspelt: Ştiaţi că, de 1 din 5 antreprenorii sunt dislexici? Ei bine, este adevarat. >
Comentariile sunt inchise
Ne pare rau, dar nu poti lasa un comentariu pentru acest post.