Home » Articole SEO Traduse » Imbunatatirea structurii seo

 
 
 

Imbunatatirea structurii seo

Acest lucru este rezumat pentru sfaturi site-ul SEO structura tutorial pentru a obţine de motor de căutare prietenos. . . Generale

1 Alegeţi un nume de domeniu legate de afacerea dumneavoastră.

2 Do not create domain name with accented characters.web design

3 numele dvs. de domeniu de bloc cumpere toate extensiile generice posibile + care a ţării dumneavoastră, în scopul de a preveni un concurent adrese de imaginea ta.

4 Combină, de preferinţă, un nume de domeniu pe site-ul.

5 Alege un nume de domeniu legate de afacerea dumneavoastră.

6 Creaţi URL-ul reinscripţionabile (Google friendly) pentru a creşte relevanţa dvs. în motoarele de căutare. (more info)

7 Dacă nu puteţi folosi rescrierea URL-ul, apoi a evita URL-uri exotice, cu mai mult de 2 parametri.

8 URL-ul nu trebuie să conţină mai mult de >

70 de caractere care trebuie luate în considerare de către motoarele de căutare.

9 Link-uri Fii sesizărilor de a creşte indexul de popularitate (pagerank)

10 Este mai bine să aibă câteva site-uri cu PageRank mare la site-ul dvs., mai degrabă decât cu o mulţime de site-uri mici, cu un punct de PageRank pentru a ta.

11 Asiguraţi-vă că, pentru a valida site-ul dvs. pentru a DMOZ.

12 Dacă site-ul dvs. îndeplineşte W3C (CSS inclus), a trimite URL-ul a acesteia, site-uri casetă de prezentare (CSS casetă de prezentare, cssmania,…) Pentru a primi link-uri de sesizare. In-capete

1 Creaţi un titlu diferit şi pagina relevantă (100 caractere max)

2 Creaţi o descriere cu propoziţii, mai degrabă decât cuvinte cheie (200 caractere max)
>

3 titlu şi o descriere ar trebui să fie diferite pe fiecare pagina sau veţi obţine un efect de „conţinut duplicat”.

4 Deşi este greu de utilizat, utilizează META_KEYWORDS tag-ul (max 1000 caractere)

5 A se evita repetarea de cuvinte în titlu şi descriere (max 2 – 3 repetari).

6 Nu scrie în toate de capital în special în titlul paginii

Structură

1 Utilizaţi tag-uri HTML pentru a evidenţia titluri şi subtitluri.

2 Utilizaţi tag-urile H1 pentru titlul principal.

3 Utilizaţi tag-uri H2 pentru secundar.

4 tag-uri H3, H4, H5,. . . au o importanţă mult mai puţin, dar sunt apreciate de Google pentru identificarea celor mai importante cuvinte.

5 Pune in aldine cuvintele cheie importante pentru site-ul dumneavoastră.

6 Aranjare la continut care apar întâi, înainte de orice alt element al paginii dvs. de Web.
>

7 A face de studiu clinic, fără CSS pentru a putea testa la ce punct de conţinut Google de acces (a se vedea ce vede Google)

8 Urmaţi W3C (more info)

9 Amintiţi-vă de tag-ul titlu pentru link-uri şi tag-ul ALT pentru imagini.

Evitati 10 de text şi imagini de conţinut generat de javascript, pentru că nu pot fi indexate de Google. De asemenea, se evita 11 meniuri în Javascript, Ajax si companie, motoarele de căutare nu se poate accesa.

Evitaţi 12 site-uri flash sau site-uri cu conţinut puţin (mai mult conţinut cu atât mai bine).

13 Verificaţi pentru a converti întotdeauna caractere speciale în caractere HTML, cum ar fi „E” é devenit

14 Asiguraţi-vă că pentru a seta stiluri şi JavaScript în tag-ul. În caz contrar, să includă codul JavaScript de genul: Evitaţi 15 cadre şi de a folosi tabele pentru a crea site-ul dumneavoastră. Tu rândul său, la Web 2. 0 🙂

Conţinut

1 Conţinut Evitaţi duplicat (more info)

2 Nu copiaţi şi lipiţi de conţinut de la un alt site, în cazul în care un element pe care doriţi, rândul său complet paragrafe.

3 Create content-rich pages (minimum 300 words)

4 au o densitate buna de cuvinte cheie. Cuvintele cheie sunt evidenţia cele mai importante fiind în continuare mai puţin de 10% din întregul conţinut al unei pagini pentru o listare.

5 stil Evitaţi link-uri.

Eticheta:

De in Articole SEO Traduse, Conexe web design on 15 februarie 2010

Comentariile sunt inchise

Ne pare rau, dar nu poti lasa un comentariu pentru acest post.

Resurse web design