Home » Articole SEO Traduse » Greseli de optimizare

 
 
 

Greseli de optimizare

După ce-tehnici de învăţare pe site-ul SEO, nou-veniţi la SEO tind să folosiţi prea mult pentru ei. Nu este de lucru, cum ar fi prea mult de un lucru bun in SEO. Când utilizaţi pe tehnici de start, SEO, este o idee bună să fie atent sa nu benzii de rulare pe linia subtire dintre bine şi exagerează, SEO ea. Unele dintre cele mai frecvente erori pe site-ul SEO sunt garnitura de conţinut cu cuvinte cheie, în curs de dezvoltare de conţinut pentru a viza cuvinte cheie care nu sunt complet relevante pentru piaţa dumneavoastră, şi utilizând o cantitate excesivă de link-uri interne. Concentra pe furnizarea o experienţă optimă de utilizator pe site – În primul rând, obiectivul dvs. ar trebui să fie pentru a crea un site care este uşor de utilizat, informativ, şi de ajutor.web design O greşeală faptul că multe dintre aceste noi la SEO face este să se concentreze exclusiv asupra îmbunătăţirii clasament pagină cu excesivă pe-SEO site-ului. Aceasta excesive pe-SEO site-ul de fapt ar putea duce la site-ul dvs. de achiziţie penalizat de către motoarele de căutare. Mai mult decât atât, un site web confuz care este greu de navigat şi plină de conţinut irelevante nu va tarif de bine cu vizitatorii umane. Pe de altă parte, dacă vă oferi vizitatorilor site-ul dvs. cu o valoare, ele sunt mai >

>

>

multe şanse să facă legătura la site-ul dvs. iar acest lucru va îmbunătăţi motorul dvs. de căutare rang mult mai mult pe termen lung. Puteti obtine beneficii imediate de la garnitura de cuvinte cheie şi utilizarea excesivă a-SEO tehnici pe site-ul dar va pierde în cele din urmă, deoarece va deveni flagrant evident pentru ambele motoare de căutare şi de vizitatorii site-ului. On-site de optimizare este benefic, dar nu trebuie să luaţi aceste tehnici peste bord. Asiguraţi-vă că site-ul dvs. arata si se simte naturale. O regula de degetul mare puteţi urmări este de a arăta site-ul dvs. cu cineva care nu are absolut nici o idee despre SEO şi de a vedea ce cred despre el. În cazul în care acea persoană crede că utilizaţi insuportabil un anumit cuvânt cheie sau că copia dvs. de sunete nefiresc în orice mod, a face adaptările pe site-ul dvs. de-SEO. Dacă utilizaţi link-uri interne prea multe cu ancora text care conţin cuvinte cheie ţintă dvs. pe site-ul dvs., puteţi descoperi că clasament motorului dvs. de căutare va cădea de fapt, mai degrabă decât a îmbunătăţi. Evitaţi utilizarea excesivă a această tactică prin asigurându-vă că site-ul dvs. de link-uri interne sunt foarte naturale. Am văzut toate site-urile care s-au subsoluri plin de legături interne care conţine textul ancora cu cuvinte cheie ţintă. Făcând acest lucru este nenatural şi nu oferă un user-friendly experienţă aşa că ar trebui să fie evitate cu orice preţ. Dacă link-ul intern este relevante pentru conţinutul de pe o pagină, prin toate mijloacele picătură pe link-ul, dar altfel este cel mai bine pentru a salva dvs. de link-uri pentru pagini, în care ele ar fi cu adevărat relevante. O altă greşeală comună este în curs de dezvoltare de conţinut nenatural. De exemplu, dacă sunteţi de vânzare covoare din Georgetown, Washington DC, nu ar trebui să aibă o pagină de direcţionare cuvinte-cheie, „covoare în Takoma Park”. Takoma Park se află în apropierea Washington DC, dar nu este de fapt din Washington DC. Asiguraţi-vă că numai furniza conţinut care este extrem de relevant pentru piaţa dumneavoastră sau te va opri clienţii potenţiali. În acest caz, ce-ar vrea să se concentreze pe Washington DC sau mai bine încă, cartier în Washington DC, în cazul în care afacerea dvs. covor se află. Cuvinte cheie umplutura de conţinut este comun, astfel cum este cuvântul cheie umplutura de etichete titlu. Dacă sunteţi de vânzare tratamente New la New York, nu folosiţi cuvântul tratamentele „ferestre” de peste si peste, în copia dumneavoastră, deoarece nu numai că va suna foarte redundante pentru utilizatori, motoarele de căutare va avea preaviz şi penaliza tu pentru ea. Ţineţi utilizare conţinutul dvs. de cuvinte cheie la fel de natural posibil pentru rezultate optime. În concluzie, se concentreze pe site-ul dvs. face uşor de utilizat pentru vizitatorii dvs. înainte de orice altceva. Pe site-tehnici de SEO sunt utile, dar numai într-o măsură. Scopul tau final ar trebui să fie pentru a atrage link-uri de la vizitatorii site-ului cu un conţinut mare dumneavoastră. Pentru cele mai bune rezultate, evita supra-optimizare a site-ul dvs. şi în loc să se concentreze pe furnizarea de vizitatori, cu ajutor, conţinut informativ. Utiliza tehnici de pe site-ul SEO în mod natural în scopul de a face site-ul dvs. mai atrăgătoare pentru oameni şi pentru a evita obţinerea penalizaţi de către motoarele de căutare.

Eticheta:

De in Articole SEO Traduse, Conexe web design on 14 februarie 2010

Comentariile sunt inchise

Ne pare rau, dar nu poti lasa un comentariu pentru acest post.

Resurse web design