Home » Resurse Web Design » Constructie site comercial

 
 
 

Constructie site comercial

CUM SE FACE UN SITE COMERCIAL ?

Constructia unui site comercial imbina munca webdesignerului cu cea depusa de specialistul SEO , cu cerintele Managementului si cu necesitatile Marketingului . In cele ce urmeaza vom arata etapele prin care trece un site , plecand de la cererea Managerului de a crea un site si pana la momentul in care vin primii clienti.

CEREREA DE WEB DESIGN .

In aceasta etapa Managerul solicita impreuna cu departamentul de Marketing efectuarea unui site care sa corespunda unor cerinte grafice si sa se adreseze unui anume grup tinta de potentiali clienti . Este posibil ca Managerul ( patronul ) sa fie aceiasi persoana care stabileste si prioritatile de Marketing.

Cererea cu grafica si cuvintele pe care se doreste optimizarea site-ului ajung in departamentul SEO unde se hotaraste structura site-ului , modul de plasare si concentrare a continutului si politica de optimizare pentru a fi implementata in conceptia grafica. Dupa ce se stabilesc structura si necesitatile de optimizare comanda merge spre departamentul de Web design, unde se trece efectiv la realizarea site-ului. (care realizeaza site-ul)

CREARE SITE

In aceasta etapa departamentul

de Web design creaza efectiv site-ul dupa care il trimite catre verificare departamentului SEO . Departamentul SEO implementeaza elementele de optimizare suplimentare si coreleaza totul cu Marketingul . Cand este gata partea de creare si optimizare si Marketingul este de acord ca au fost atinse obiectivele vizate site-ul este prezentat spre avizarea finala de catre Manager.

LANSAREA PE INTERNET

Managerul aproba site-ul si departamentul de web design il lanseaza pe internet .

SEO OFFPAGE

Dupa ce site-ul este lansat pe internet se efectueaza operatiunile de SEO offpage si in functie de reactiile motoarelor de cautare , departamentul SEO va solicita din partea departamentului de Marketing continut pentru anumite zone de interes ale site-ului sau eliminarea unor elemente din site. Marketingul furnizeaza departamentului Webdesign materialele necesare si acesta le implementeaza in site .

AJUSTARI DE MARKETING

In functie de feedbak-ul primit de la vizitatori , in functie de paginile accesate cel mai mult , de durata vizitelor , de sugestiile vizitatorilor si de cuvintele cheie cele mai apelate , departamentul de marketing hotaraste ajustari de continut pentru a oferi in primul rand ce este cel mai solicitat de vizitatori. Aceste ajustari sunt trimise departamentului de Webdesign care le implementeaza in site

PROMOVAREA OFFPAGE

In functie de cele mai solicitate produse sau servicii, de gradul de multumire al clientilor , de numarul de contacte, Managerul hotaraste o linie de promovare in afara site-ului si dispune catre Marketing efectuarea unui studiu in vederea promovarii  pe internet.

PLANUL DE PROMOVARE

Departamentul de

Marketing hotaraste planul de promovare prin reclame , articole si linkuri care sa faca trimitere catre site-ul firmei .

GENERARE PROFIT

Din acest punct site-ul incepe sa genereze profit catre Managerul afacerii.

Dupa cum se poate observa crearea unui site comercial de succes nu inseamna sa aruncam intr-o pagina cateva produse cu descrieri de servicii si profitul sa vina. Totul trebuie bine planificat si atent executat. Orice greseala poate compromite intregul proiect .

Eticheta:

Comentariile sunt inchise

Ne pare rau, dar nu poti lasa un comentariu pentru acest post.

Resurse web design